Selasa, 29 Mei 2018

Happy Birthday Juita






Sesampai di rumah dari Kota Bharu, kami terus bersiap untuk ke Shah Alam. Destinasi yaitu Restoran Zam Zam untuk meraikan hari jadi Juita. Hari ini yaitu harijadi Juita yang istimewa kerana dia telah genap berusia 20 tahun. Begitu cepat masa berlalu. Juita yang sangat comey semasa dilahirkan, putih berseri kolam mutiara. Kini telah pintar balig cukup akal dan akan melangkah ke alam universiti tidak usang lagi. Juita menentukan untuk menikmati nasi Arab. Saya yang memang dah terlebih makan nasi semasa di Kota Bharu, terpaksa juga menjamah nasi. 

Selepas itu, kami singgah di rumah Dato Salehuddin untuk memperlihatkan murtabak Raja yang kami beli di Kota Bharu buat mereka sekeluarga. Kami tidak usang di rumah Dato kerana aku merasa sangat letih dan perlu balik segera untuk berehat.

Sempena hari jadi Juita ini, aku memohon anda semua sudi mengaminkan semoga Juita menjadi anak yang solehah, berjaya di dunia dan di akhirat. Juga semoga Juita lulus dengan cemerlang dalam peperiksaan bagi pengajian A Level dia pada bulan Mei nanti. Aamiin...





Sumber http://www.aziekitchen.com/


EmoticonEmoticon